ГОЛОВНА

2021 - 2022 навчальний рік


Обласний науково-методичний проєкт:

«Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи» 2020 р. – 2023 р.



Міська науково-методична проблема:

«Впровадження новітніх освітніх технологій для розвитку самоефективної особистості в умовах Нової української школи»



Проблемна методична тема професійної спільноти вчителів математики:

«Впровадження педагогічних технологій, спрямованих на формування самоефективної особистості в умовах розбудови Нової української школи»



Мета діяльності ПС: 

залучення педагогів до наукового пошуку, вдосконалення форм, методів та технологій навчання на основі компетентнісного підходу, психологізація та педагогізація освітнього простору з метою розвитку самоефективності як головної умови самореалізації сучасної людини.


Для досягнення цієї мети визначено наступні завдання професійної спільноти вчителів математики на 2021 – 2022 навчальний рік:

  • аналіз визначених напрямків роботи над обласним науково-методичним проєктом «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»;
  • обґрунтування основних ідей для запровадження в освітню діяльність педагогів;
  • аналіз матеріалів діагностики рівня розвитку основних компонентів самоефективності учнів та їх навчальних досягнень;
  • узагальнення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду (при визначенні ефективності досвіду доцільно використовувати науково обґрунтовані критерії: актуальність, відповідність сучасним викликам і завданням проєкту, оригінальність, новизна, стабільність, збалансованість і комплексність результатів, раціональність витрат часу, зусиль, засобів, що відповідність реальним можливостям основної маси вчителів і матеріально-технічної бази навчальних закладів).


2020 - 2021 навчальний рік

Проблемна методична тема ММО вчителів математики на 2020-2021 н.р.:

«Впровадження педагогічних технологій, спрямованих на формування самоефективної особистості в умовах розбудови Нової української школи»

2020-2021 навчальний рік - 

Рік математичної освіти в Україні


Мета діяльності ММО:

Залучення педагогів до наукового пошуку, вдосконалення форм, методів та технологій навчання на основі компетентнісного підходу, психологізація та педагогізація освітнього простору з метою розвитку самоефективності як головної умови самореалізації сучасної людини.



2019 - 2020 навчальний рік

Обласна науково-методична проблема 2019-2020 н.р.:

«Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»



Проблемна методична тема ММО вчителів математики на 2019-2020 н.р.:

«Впровадження педагогічних технологій, спрямованих на соціалізацію особистості громадянського суспільства»



Діяльність ММО забезпечується сукупністю діючих нормативно-правових та програмно-методичних документів, які регламентують роботу ММО за всіма напрямками його діяльності і які постійно оновлюються.


Пріоритетні напрямки роботи міського ММО вчителів математики:

1. Постійне підвищення професійного рівня вчителів:

    - участь у вебінарах;
    - проходження курсів підвищення кваліфікації;
    - планових атестації;
    - робота над власною методичною проблемою тощо.

2. Впровадження нових освітніх стандартів у викладання математики в школі в рамках зміни в стратегії викладання окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах.

3. Постійна робота над розширенням єдиного інформаційного простору для вчителів ММО (хмарні технології, документи загального доступу).

4. Створення умов для впровадження інклюзивної освіти та дистанційного навчання:
    - електронна пошта;
    - хмарні технології (документи загального доступу);

    - блоги вчителів;
    - сайти вчителів.

5. Використання Інтернет-технологій в освітньому процесі:
    - онлайн-уроки;

    - відео-уроки;
    - відео-експерименти;
    - пошукова робота в Інтернеті тощо.

6. В рамках роботи з обдарованими учнями та взаємодії з вчителями інших навчальних дисциплін проведення роботи для здійснення проектної діяльності вчителів та учнів.

7. У тісному співробітництві з міським центром науково-технічної творчості підготовка учнів до участі в у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».

8. В рамках роботи з обдарованими учнями регулярно, з урахуванням об’єктивних умов та згідно встановлених правил здійсненн підготовки та проведення І та ІІ турів олімпіад з математики.

9. Постійне здійснення обміну досвідом вчителів у формі:

    - публікацій;
    - виступів на ММО;
    - майстер-класів;
    - круглих столів;
    - через єдиний інформаційний простір;
    - відкритих уроків;
    - методичної допомоги молодим вчителям математики;
    - проведення засідання ММО.


Мета діяльності:
сприяти розробці освітнього простору, в якому особистість буде усвідомлювати свою суспільну значущість і через систему ціннісних ставлень набуватиме досвіду взаємодії з соціумом.




2018 - 2019 навчальний рік


Проблемна методична тема ММО вчителів математики на 2018-2019 н.р.:

«Впровадження педагогічних технологій на уроках математики, спрямованих на соціалізацію особистості громадянського суспільства»

ІV етап роботи над обласною науково-методичною проблемою – коригуючий.

Діяльність ММО забезпечується сукупністю діючих нормативно-правових та програмно-методичних документів, які регламентують роботу ММО за всіма напрямками його діяльності і які постійно оновлюються.

Пріоритетні напрямки роботи міського ММО вчителів математики:

1. Постійно підвищувати професійний рівень вчителів:
· участь у вебінарах on line (формат проведення семінарів, тренінгів та інших заходів за допомогою Інтернету)
· проходження курсів підвищення кваліфікації,
· планових атестації,
· робота над власною методичною проблемою тощо.

2. Впроваджувати нові освітні стандарти у викладання математики в школі в рамках зміни в стратегії викладання окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах

3. Постійна працювати над розширенням єдиного інформаційного простору для вчителів ММО (хмарні технології, документи загального доступу).

4. Створення умов для впровадження інклюзивної освіти та дистанційного навчання:
· електронна пошта;
· хмарні технології (документи загального доступу);
· блоги вчителів;
· сайти вчителів;

5. Використання Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі:
· Інтернет-уроки онлайн;
· відео-уроки;
· відео-експерименти,
· пошукова робота в Інтернеті тощо.

6. В рамках роботи з обдарованими учнями та взаємодії з вчителями інших навчальних дисциплін проводити роботу для здійснення проектної діяльності вчителів та учнів.

7. У тісному співробітництві з міським центром науково-технічної творчості готувати учнів для участі в Всеукраїнському конкурсі «Кенгуру».

8. В рамках роботи з обдарованими учнями регулярно, з урахуванням об’єктивних умов та згідно встановлених правил здійснюється підготовка та проведення І та ІІ турів олімпіад з математики.

9. Постійно здійснювати обмін досвідом вчителів у формі:
· публікацій,
· виступів на ММО,
· майстер-класів,
· круглих столів,
· обмінів досвідом через єдиний інформаційний простір,
· відкритих уроків,
· методичної допомоги недостатньо досвідченим вчителям математики,
· проведення засідання ММО.




2017 - 2018 навчальний рік 


Проблемна методична тема ММО вчителів математики на 2017-2018 н.р.:

«Впровадження соціально-компетентної особистості засобами інноваційних технологій на уроках математики»


ІІІ етап роботи над обласною науково-методичною проблемою – практичний.


Пріоритетні напрямки роботи міського ММО вчителів математики:
- застосування комп'ютерних технологій в навчальному процесі;
- підвищення ефективності уроку;
- застосування інноваційних технологій;
- удосконалення форм і методів роботи вчителів;
- розв'язування проблем творчої, конкурентно-спроможної особистості учнів шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій.

Мета діяльності: сприяти розробці освітнього простору, в якому особистість буде усвідомлювати свою суспільну значущість і через систему ціннісних ставлень набуватиме досвіду взаємодії з соціумом.

Завдання на 2017-2018 н.р.
З метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів Укра­їни в галузі освіти, проголошених Президентом України нових соціальних ініціатив «Діти – майбутнє України», ство­рення умов для забезпечення якісної освіти, удоско­налення культур­них і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних праців­ників у суспільстві визначе­но наступні завдання щодо діяльності у 2017/2018 навчальному році:
- забезпечення якісних освітніх послуг з метою гарантування очікувань та потреб дітей, батьків, суспільства (якість освіти);

    - запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим концепціям соціалізації особистості демократичного суспільства;

      - підвищення статусу та якості шкільної природничо-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладів;
 
     - підвищення професійної майстерності керівних та педагогічних кадрів (курсова перепідготовка, участь у професійних конкурсах, обмін досвідом роботи на шпальтах всеукраїнських видань);  

     - забезпечення науково-методичного супроводу освітнього процесу за новими Державними стандартами й навчальними програмами для 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів;

     - забезпечення принципу наступності між усіма освітніми ланками;

     - забезпечення якісної підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, порівняння його результатів з підсумками державної підсумкової атестації випускників загальноосвітніх навчальних закладів;

     - забезпечення подальшої комп‘ютеризації навчальних закладів;

     - поповнення навчально-методичного оснащення та зміцнення матеріально-технічної бази кабінетів математики.

Методична рада ММО вчителів математики: 
1. Колосова В.П., вчитель СЗОШ №9,
2. Постнікова Т.В., вчитель ПМШ№11,
3. МіщенкоН.В. , вчитель «НВК-Ліцей №10»,
4. Воронова Л.Г., вчитель Гуманітарнаої гімназії,
5. Лінник А.В, вчитель ПМШ№11,
6. Костюченко В.А., вчитель СЗОШ №2
7. Нежувака О.А., вчитель СЗОШ №9


Немає коментарів:

Дописати коментар